úterý 19. června 2018

Série_Minimalismus: Letní Capsule Wardrobe '18

Salut!

Jen jsem vám chtěla říct .. ten smutný fakt .. nevyhnutelný fakt. Ano, přesně to. Jó, já vím, je to hrozný. Jaro v Liberci není jaro. Prostě není, ztratilo se. Roztaje sníh, přejde alergická pylová vlna a pak... pak už jen pařáky prokládané deštěm.
Co to znamená? Moje jarní capsule wardrobe se "neohřála" ani dva měsíce, jelikož už tak dva týdny jedu v odlehčeném módu, tak se na to pojďme mrknout.

Základ zůstal v celku dost podobný, jen ubylo pár dlouhých rukávů a nohavic, přibyly šaty a otevřené botky. Nic neobyčejného, ani nic docela obyčejného. 

Tentokrát jsem se vešla do úctyhodných 40 kousků s tím rozdílem, že oproti jaru jsou zde zahrnuty i doplňky jako pásek a klobouk. DEAL! Lepším se :)

A co se v mém šatníku skrývá pro tentokrát? Jak kombinuji? Níže pár fotografií ;).

Všechno hezky pohromadě 👌🏻

Kdo sleduje muj instagram, tak ví, že jsem začala tvořit Bullet Journal. V rámci BuJo si taky vedu CW vizualizaci, počínaje jarem 2018, pro přehlednost a možnost inspirace v budoucnu.

Botky aneb co se na hromadnou fotku nevešlo. Respektive by tam vůbec nevyniklo. 


Šatník jsem se snažila opět skládat hlavně z toho, co jsem doma měla. Kupovala jsem pouze nové conversky, protože to je moje must have a životnost těch bílých je značně omezená (čuně, ehm..), vyměnila jsem staré baleríny za nové a pořídila si po letech opět klobouk. 
Většinu skříně tvoří můj obvyklý arsenál - bílá a černá trička, džíny, šátky, cardigan a mikina, které nosím prakticky celý rok. Stejně tak košile, které točím s ohledem na jejich vzor a zbytek šatníku. Čas od času si udělám ve skříni místo pro nějaký výstřelek. Letos mě ale nic zatím nezaujalo, takže zbudou zlaťáky na jiné kratochvíle ♥.
Pro malou ilustraci jsem sestavila pár outfitů, mrkněte níže.
Původním záměrem bylo udělat takový hezký přehled, jak jsem vždy byla zvyklá dělat přes polyvore.com. Ten je teď, bohužel, přejmenován a totálně překopán 😣 Takže jsem stáhla appku "Closet" a jala se tvořit. Jak to dopadlo se můžete juknout do alba tady

Doufám, že budu v průběhu léta aktivnější a nafotím více modelů "v akci", abych mohla ukázat tu skvělou diverzitu sice skromného, ale dobře sestaveného šatníku. Už teď se těším :)

Krásné dny a jednoduchosti zdar!

Ančí

Žádné komentáře:

Okomentovat