středa 4. dubna 2018

Série_minimalismus: Jarní Capsule Wardrobe '18

 Když jsem dělala naposledy svojí Capsule Wardrobe, nedopadlo to tak zle.. Ale ani nijak slavně! Psal se podzim 2016 a můj šatník vypadal takto. Problém podzimu a jara u nás na severu je ale ten, že nám ho prostě a jednoduše kazí ta prokletá zima!
Svou jarní CW už mám vybalenou a nachystanou více, jak 14 dní a až poslední dny mi dovolí se realizovat. Co si budeme povídat, zimním kabátem na věšáku se jistím neustále (pššt).
Proto je tak těžké stanovit si od-do úplně přesně, když vás líbezné liberecké klima neustále trénuje ve skillech chameleona!
Ale víte co? Kašlu na to. Stejně tak, jako CW nemá striktně daná pravidla, nemusí je mít ani její časové období.
Před tímto článkem doporučuji přečíst článek o CW ;)

Aaaaand here we go!
Jak jsem se dopočítala tentokrát?











Moje oblíbená All Black kombinace




Znovu podotýkám, že nezapočítávám doplňky. Nemám jich nikterak moc, ale přijde mi, že je lepší mít méně oblečení a víc doplňků, už jen kvůli skladnosti :)

Tentokrát jsem započítala jen 2 šátky a pásky. Plánuji pořízení buřinky či jiné hlavopokrývky, ta započítaná není a nebude :P








Výčet je následující:

Bundy/Kabáty     3ks
Svetry/Mikiny     4ks
Sako/Blazer         2ks
Trička                10ks*
Košile/Halenky    3ks
Džíny/Kalhoty     4ks
Sukně                   1ks
Šaty                      3ks
Šátky                    2ks
Pásky                    2ks
Boty                     5ks
Bagáž                   3ks
TOTAL:               43ks

*nafocených jich je jen 8, plánuji doplnit 2 bílé klasiky

Mé stálice na jaro/podzim: Džíska + "Kožená" + Trenčkot

Každý jiný, ale zároveň dobře laditelný se zbytkem
Univerzální šaty, ležérní blazer a klasické černé sako

Jedna košile ulítlá, jedna bílá klasika a jedna tunika. 

Bordó sukně, jedny formálnější kalhoty, černý & modrý denim, lacláče

Crossbody a závěs na doplňky, včetně pásku

Jeden jednobarevný, druhý s jemným vzorem

Lakýrky, dvoje kecky, balerýny a holinky. Černá&růžová mě letos baví ♥







Ačkoli podle projektu 333 by tě kousků mělo být jen 33, mám z toho radost i tak. Oblečení mi v mém pidibytečku zabírá minimum místa a to je pro mě hlavní. Další super "výmluva" je to, že peru překážně jen pro jednoho a mít 5 kousků v pračce je značně neekonomické ;) Další podstatná věc je ta, že spoustu z těchto kousků nosím i po zbytek roku, takže v součtu nemám tak obří šatník :)
Ale učení dělá mistra, tak já se jdu učit a vy pojďte se mnou. V průběhu dubna a května bych ráda na instagram nahrála pár outfitů, abych se přesvědčila, jak moc/nebyl tento výběr úspěšný.
Tak to čekujte a držte mi palečky.

A úsměv! Venku už je slunce! ♥

Anna


Žádné komentáře:

Okomentovat