úterý 14. května 2019

Série_minimalismus: Jarní Capsule Wardrobe, project 333

Rok se s rokem sešel .. no, skoro. 
Ale přeskočíme výmluvy a alibistické kecy. Vracím se zpět a to se svým jarním minimalistickým šatníkem.

To, že jsem nepsala, neznamená, že jsem totálně zakrněla. Z oblasti minimalismu se snažím sosat informací co to dá a můžu říct, že jsem na sobě docela zamakala. Jak se to se mnou vyvíjí vám sem budu postupně přidávat a snad někoho taky trochu nakopnu!

Zima byla dlouhá a jaro je prozatím docela vtipálek. Možná i proto trochu lituju, že jsem upgradovala šatník dost brzy. No, rozhodně nelituji, že vám ho ukazuji tam pozdě.

Na mém IG už nějaký ten den visí a já si ho užívám plnými doušky. Největší pecka letošního roku totiž je, že jsem se fakticky kousla, sebrala všechnu motivaci, inspiraci a všechny to rádoby důležitý atributy a KONEČNĚ to smrskla na 33 kousků, takže můžu zvesela juchat, že jsem součástí projektu 333.

A víte co? Ono to funguje! johoou!
A je to boží. 
Nic mi nechybí.
Mám víc místa.
A stejně točím dokola ty stejné věci, tak, jako dříve.



Tak se na to podíváme!

Trika/8
Košile, Tuniky/ 4
Svetry/ 3
Bundy, Kabáty/ 3 
Šaty/ 1 
Jeans/ 1 
Kalhoty/ 2 
Sukně/ 1
Šátky/ 2
Boty/ 4
Kabelky/ 2 (velká + crossbody)
Batoh/ 1
Klobouk/ 1

Nezapočítávám oblečení - formální, na sport, domácí, na spaní a spodní prádlo. 

A jak je to z kombinováním? Níže pár outfitů pro inspiraci, že i s málem to jde! Asi to začnu víc fotit, ale spíš až s novou, letní gardoróbou. Však už ji chystám! S tím naším Libereckým "jarem" to, jako každý rok, skočí z mrazíků do pařáků!

Amen.

 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat