pátek 4. srpna 2017

~

Prokrastinace.

Peklo, co? Taky to znáte? Já si s ní i tykám..
Za celý svůj život jsem vedla nespočet deníků a založila tak 6 blogů. Kde je jim konec asi tušíte. Přitom mě psaní vždycky tak bavilo. Ani to nikdo nemusel obdivovat/hodnotit/číst!

A jak život plyne a já stárnu, říkám si, jestli mám já tohle vůbec za potřebí. NE. Nemám. A to, že je u mě normální se pro něco rychle nadchnout a stejně rychle od toho utéct ještě neznamená, že to tak musí být se vším.

Takže jsem se rozhodla dát sama sobě poslední šanci a nakopat zadek svým blbým návykům. Nejen ve psaní - ve všem. Ale 'votom-potom'.


A kdo že jsem?
Krom toho, že jsem autorka nespočtu nedopsaných deníků a asi šesti zkrachovalých blogů.. Jsem Anna. Studentka, milovnice života (už, konečně!), dobrého jídla, vína, umění a dobrého čtiva, kávy a ponožek na spaní... no, znáte to, Každý máme něco a toho něčeho je kotel, který by bylo škoda tu vypisovat, neb byste mi začali přeskakovat řádky. A to by, takhle na začátek, byla echt smůla.

O čem chci blogovat?
Ehm.. dobrá otázka. Snad už si to mé já s mým já vyříkalo a rozmyslelo. Hlavní ale vím: chci psát podle sebe tak, aby mi to dělalo radost a ne, abych lovila hlavy. Baví mě vaření, cestování i móda. poslední tři roky jsem se vzhlédla v minimalismu, takže lifestyle je rovněž na pořadu dne.. Ale nemíním se zaměřovat pouze na jedno z výše zmíněného. Říkejme tomu MULTIŽÁNROVÝ BLOG s příměsí sakrasmu, špetkou nadsázky a notnou dávkou radosti z maličkostí.

Odtud plyne i název. Ani nevíte, kolik lahví vína trvalo, než jsem přišla na něco výstižného. (A ne, opravdu tady nebudu navádět k alkoholismu.)

♥ JOY - výše zmíněná radost a oblíbené spojení minimalistické divy Marie Kondo "spark joy"
♥ WINE - kdo by ho neměl rád..
♥ FAIRYTALES - zapřísahám se k psaní milých věcí s dobrým koncem :)

Na konec bych ráda zmínila drobný fakt: pár článků, o kterým si myslím, že by byla škoda je smazat, budu přejímat ze starého blogu. K tomu se pojí řečnická otázka: Může člověk vykrást sám sebe?

Žijte s lehkou hlavou a radujte se z maličkostí.
A přestaňte nadávat na vedro a sosejte Sluníčko, v zimě vás ta vzpomínka zahřeje. :)


S láskou
Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat